1410132.jpg
TÄN VIIKON AIHEENA HÄNTÄ
"Näin kesää odotellessa on kiva katsella viimekesän ihania värejä ja niitä vauhtihäntiä, mitä sieltä löytyi. Tää on mun "lempi" orava, se ei koskaan juokse karkuun vaan jää näyttämään kieltä ihan lähelle. Eihän tuota kurren häntää meinaa kunnolla edes puusta erottaa:)" T: Rudi

1410175.jpg
"Täs kuvas ollaa meijän tutuilla tuolla keski-suomessa. Oi himputti, kattokaa nyt tot häntää. Se on niin kätevä noitten ötököitten häätöö, nyt oon kyl vähä kade. No mul on onneks suu jolla voin napsia niit pirun paarmoi!" T: Rudi

1410169.jpg
"HAHAHHAHAHAAA, kattokaa noitten häntää!!!!
Mis se oikee ees on? No nyt on mun häntä ainakin hienompi, kattokaa vaikka noit alempana olevii kuvii, jos ette usko!" T: Rudi


1410137.jpg
"No  mutta tässä onkin mahtava häntä, se on niin moneen eri tarkoitukseen valmistettu. se toimii mahtavana peräsimenä varsinkin jos on pakko tehdä tiukka käännös vedessä, silloin se on must olla.
Toisinaan se melkee kaataa mut vedessä ollessa, mut en mä siitä silti luopuis." T: Rudi


1410140.jpg

"No täs kuvas mä maistelen vähä tot heinää ku mahas tuntu siltä, et olis varmaa parempi hiukan napostella. Sit toi häntä. Taas siit on niin paljon apuu, ku toi rinne mis oon, on aika jyrkkä. Se kuva ei oikee tee sille oikeutta, mut toi mun häntä pitää mut just hyväs ruohon syönti asennossa. Voi hitsi ku kiva juttu toi HÄNTÄ!"