Onkohan monella muulla samanlainen ongelma kun mulla, kun ei meinaa nuo tunnit päivässä riittä kaiken tekemiseen. Alkaa kohta jo ahdistamaan. Musta tehtiin meidän koiraseuran hallituksen jäsen ja samalla sain paljon muuta vastuuta. Mun täytyy perustaa agilityjaos ja sen kyllä teen erittäin mielellään ei siinä mitään. Samalla kerralla musta tuli sitten vielä meidän koiraseuran lehden päätoimittaja, nyt onki kamala opetteleminen sen ohjelman kanssa millä niitä tehdään, tuntuu et olis helpompi tehdä ihan vaan wordillä.

Ja sitten mulla on se koulu mistä tuli just niin killeri tehtävä, et joutuu kelailee oikee olan takaa. Koirat ne vaa joutuu rötväämää ku mamma kirjottelee, no ei oon niitten kanssa koittanu oikee mennä uuvuttavia lenkkejä, jotta ne antais mun rauhassa kirjotella ja miettiä pääni puhki. Jos jollakin blogi ihmisellä olis jotain hauskoja ideoita mitä voisin laittaa seuran lehteen niin kertokaa ihmeessä, mikä vaan käy!!!!!!!!

No taitaa olla aika taas lopettaa ja mennä tekee läksyi. Harkoista kirjottelen lisää joku toinen kerta jos vaan ennätän...