Tänää saapu Tsada niminen nuori neiti mun oven taakse.. kamalasti pelkäs kaikkia liukkaita pintoja, koska tarhakoirana ei luultavammin ole koskaan muualla ku hiekalla ja asfaltilla tallannu. Nopeesti kuitenki kykeni toimimaan ja palautu tilanteesta. Hissiin hiukan arkaili tulla, mutta sinne se sujahti ku ei vaihtoehtojakaan paljoa annettu.

Mukava pieni saksanpaimenkoira. Mun sisko sanoo mun omaa neitiä minisakemanniksi, voin vaan kuvitella mitä se sanoo tost pikku sittiäisestä :D Käytiin lenkillä ja huomasin pienen ongelman meidän suhteessa. Meil ei oo lainkaan yhteistä kieltä :( vihellys ja kom kom on ainoat mitä oon saanu ton koiran jakeluun menevän.. "Nain" ja kaikki muut hienot saksalaiset käskyt ei mee perille. Kai sitten sanon  ne väärin tai väärillä painotteilla, oli miten oli, kyllä se yhteinen sävel  vielä löytyy... :) 

tossa toi nyt makoilee ja häkin hain sille varastosta, pakko se on sinne mun työpäiväks tunkee.. en ota nyt riskii et se saa tuhoo aikaa sillä välillä.. Aamulla reippaana suunnataan heti juoksulenkille ja siitä yhdessä uimaan.. jaksaa sit koiruuskin vaan makoilla häkissä ja odotella.. Onneksi nyt siis tarhakoirana tottunnu päivät pitkät makoilee aloillaa...

Lisää kuulumisia ja kuvia kunhan päässään tekemisen makuun.. :) Ihanaa kun on taas koira talossa!!!