Rudi tarinoi....

1. Rakastan yli kaiken... "Palloa, siis oon vaa pallohullu, tai ei sen tarvi edes olla pallo. Mikä tahansa risu tai vaikka tyhjä muovipullo käy. Vapaana juoksentelu on kans mun lemppari asioita."

2. Mä en tykkää yhtään... "Jos kukaan ei heitä palloa, sit mä saatan vähän piippaa, et täs mä olisin. Yleensä ne ei vaa oo edes näkevinäänkään mua jos mä äännehdin. must se on kaikista inhottavinta. Sit siitä en tykkää ku en saa juosta vapaana niin paljoa kuin haluisin, tai en saa nukkua sängyssä. Vaikka aina salaa siellä pötkötänkin (älkää kertoko kellee:))"

3. Mä tykkään tosi paljon... "palloista, nautalevyistä ja ehdoton suosikki on metsässä juoksentelu"

4. Mä oon hieman mustis aina välillä...  "jos Luna saa huomiota silloin kun mulle pitäis heittää palloa tai muuten vaan leikkiä  mun kanssa. En mä kyl tykkää jos toi mamma rapsuttelee jotaa vierasta koiraa mun lähellä. Saa se koira kyl olla tuttuki siltikii oon vähä mustis ja ajan sen pois tai yritän ainaki, mut Teristä mä en oo mustasukkanen. Sitä peijoonaa saa mamma rapsuttaa vaikka kuinka"

6. Mun mielestä on...  "ihan välttämättömyys et mun pitäis saada leikkiä pallolla ainakin kaksi tuntia päivässä, silleen et joku sitä heittää mulle ja sit vielä mun mielestä maksamakkaraa ja naudanmahaa vois saada useammin..."

7. Mun lempilelu on... "joo mul on niit niin monta aina se minkä se mamma on viimesimmäks tuonu kaupasta kotiin. Tai sitten kaikki ne mitkä laulaa jotaan kivaa laulua tai pitää kunnolla jotain ääntä, mieluummin ei kuitenkaan pelkkää piippausta. Yks sorsa oli aika ihana ku siitä lähti sellanen ankan ääni ku sitä puri kovempaa. Sellasist mä tykkään."