Luna tarinoi.....


1. Rakastan yli kaiken... "Jänisjahtia! Tai varsinkin sitä jäljestämistä. Nii ja sit ehdottomasi mä rakastan ruokaa ja mammaa"

2. Mä en tykkää yhtään... "Kun mä haluisin huomiota ja sit toi Rudi änkee siihen sen limasen pallon kanssa, se on inhottavaa. Sit mä en oikee tykkää kastua, mut enemmän mä tykkään ku Rudi, se ei vaa kehannu sitä ite sanoo..."

3. Mä tykkään tosi paljon...  "Kaikesta tekemisestä mamman kanssa. Syöminen on mun juttu, siin oon vähän ku Karvinen.Nykyää mä tykkään kans ettii ihmisii harkoissa, niilt saa makkaraa:)"

4. Mä oon hieman mustis aina välillä...  "Mä en oo vaa välillä mustis näissä asioissa. Vaan kukaan muu kuin Rudi ei saa tulla kattomaa mammaa tai mamma ei ainakaa sais niit rapsuttaa. Teri menee vähän siin ja siin. Varsinkin jos sil mammal on namii taskus, sit ne on kaikki vaa mulle. Mä en jaa.."

6. Mun mielestä on...  "Tosi väärin ku en saa mennä jänis ja lintujahtii. Must tuntuu et voisin olla aika hyvä, mä ku en oo sellanen hienohelma neiti vaa olisin aikamoinen kone varmaa"

7. Mun lempilelu on... "Mul ei pahemmin ole lempileluu, se on melkee se millä se Rudi aina leikkii ja jos sil on kivaa ni sit ainakii se lelu on mun oma. Kyl on yks sellanen karvalelujuttu, jota saan vaa silloin ku ollaa treeni tilanteissa. Oon kul hajottanu sen jo aika hyvin ku tykkään taistelu palkkaamisesta."